Χρονική Διάρκεια Εγγύησης και Ταυτότητα Μηχανήματος
Η ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ Α.Ε.Ε. εγγυάται για την ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει, κατά το νόμιμο χρονικό διάστημα το οποίο ορίζεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τίθεται σε εφαρμογή 2 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία αγοράς, όπως καθορίζεται από το παραστατικό πώλησης.
Σε περίπτωση που θέλετε να διατηρήσετε προϊόντα στην αποθήκη σας, προκειμένου η εγγύηση να ξεκινήσει από την ημέρα που θα πραγματοποιήσετε την πώληση στον πελάτη σας, θα πρέπει την ημέρα της πώλησης να μας ενημερώσετε για το S/N του προϊόντος που πουλήσατε, εάν υπάρχει, καθώς και να σφραγίσετε την απόδειξή σας μαζί με το έντυπο εγγύησης. Ο πελάτης θα πρέπει να διατηρήσει και την απόδειξή σας και το έντυπο της εγγύησης, όπου διατίθεται, σε καλή κατάσταση.
Η ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ Α.Ε.Ε. αναλαμβάνει τη δωρεάν υποστήριξη σε περίπτωση που η βλάβη προέρχεται αποκλειστικά από κατασκευαστικό ελάττωμα. Η εγγύηση καλύπτει τόσο το κόστος των ανταλλακτικών όσο και το κόστος της εργασίας.
Η ευθύνη της ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ Α.Ε.Ε. περιλαμβάνει νέα ή ανακατασκευασμένα μέρη και τεχνική υποστήριξη στις εγκαταστάσεις της (σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη), ή στις εγκαταστάσεις συνεργαζόμενων μεταπωλητών-εμπόρων, εφόσον παρέχονται από αυτούς αντίστοιχες υπηρεσίες.
Όροι Εγγύησης
Η εγγύηση ισχύει μόνο όταν...
• Επιδειχθεί από τον πελάτη της ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ.Α.Ε.Ε. το νόμιμο παραστατικό πώλησης στον τελικό αποδέκτη του προϊόντος.
• Σε περίπτωση που το προϊόν διαθέτει σειριακό αριθμό (Serial Number), αυτός θα πρέπει να αναγράφεται στο τελικό παραστατικό πώλησης.
• Η συναρμολόγηση έγινε κατά τον τρόπο που περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης.
• Σε περίπτωση που έχει προηγηθεί χρήση, έχει γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται στο εγχειρίδιο χρήσης.
• Υπάρχει κατάλληλη σύνδεση σε γειωμένη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος ικανοποιητικής τάσης, ασφάλειες για προστασία και σταθερά στερεωμένες συνδέσεις.
Εκπλήρωση Εγγύησης
Μεταφορά από και προς τις εγκαταστάσεις της ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ. ΑΕΕ
Πραγματοποιείται στο τμήμα Service της ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ. ΑΕΕ στην Αθήνα (Κασσάνδρας 30, 104 47 Βοτανικός) ή τη Θεσσαλονίκη (8ο χλμ. Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Αθηνών, 574 00 Σίνδος). Το κόστος και η ευθύνη για τη μεταφορά από και προς το τμήμα Service επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης ευθύνεται για τη σωστή συσκευασία κατά τη μεταφορά προς το τμήμα Service. Η ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ. ΑΕΕ δεν ευθύνεται για τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά από τρίτο.
Επίσκεψη Τεχνικού στο χώρο του πελάτη
Ο χρόνος μετάβασης καθορίζεται κατόπιν συνεννόησης με το Τεχνικό Τμήμα της ΕΛΔΙΚΟ ΣΠΟΡ ΜΟΝ. ΑΕΕ.
Οι επισκέψεις γίνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα-Παρασκευή, 08:00-16:00) εκτός αργιών.
Εξαιρέσεις Εγγύησης
Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει:
• Κοσμητικές ζημιές, που δεν αφορούν τη σωστή λειτουργία του προϊόντος.
• Αποζημίωση υπηρεσιών στον πελάτη για όσο διάστημα το μηχάνημα βρίσκεται εκτός λειτουργίας.
• Βλάβες που είναι αποτέλεσμα μετατροπών, κακής χρήσης ή κακής συντήρησης.
• Βλάβες, εφόσον το προϊόν έχει ανοιχτεί και επισκευαστεί από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς.
• Βλάβες που προέρχονται από αμέλεια του χρήστη.
• Βλάβες που προκλήθηκαν από ελλειμματική τήρηση των οδηγιών που αναγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης.
• Όταν έχει χρησιμοποιηθεί ρεύμα διαφορετικής τάσης και όταν δεν έχει γίνει κατάλληλη σύνδεση σε μία γειωμένη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος ικανοποιητικής τάσης, με σωστές και εν λειτουργία ασφάλειες και σταθερά στερεωμένες συνδέσεις.